Țara se află pe fundul unei prăpastii financiare și toată lumea se plânge de lipsa banilor, dar șoseaua oferă o perspectivă opusă, notează România TV. Dacă numărul bolizilor de lux achiziționați a rămas la fel de mare, anul trecut, valoarea acestora a crescut simțitor. Practic, pe asfalt parcă suntem la Montecarlo.
La fiecare două zile, s-a vândut o mașină de peste 200.000 de euro, iar de două ori pe lună una de 500.000 de euro. Asta s-a întâmplat, anul trecut, în România.
În total, au fost înmatriculate 175 de automobile noi de top, similar cu 2023, însă valoarea totală a crescut. 25 dintre ele au costat peste jumătate de milion de euro/bucata.
Ianuarie a consemnat deja pe piața locală livrarea unuia dintre cele mai scumpe automobile din lume, Lamborghni Sian, care și pe piața second-hand costă între 2,5 și 3,5 milioane de euro.
Per total, anul trecut, dealerii de mașini de lux au livrat aproape 200 de automobile exclusiviste, multe de peste 500.000 de euro.
Ferrari conduce topul, cu 65 de mașini, care au fost și cele mai scumpe. Două dintre aceste modele, Ferrari SF90 Stradale și 82 Competizione, costă fiecare cel puțin 1,6 milioane de euro. Dintre ele, în România au fost vândute șase bucăți.
Pe locul doi se clasează Lamborghini, care a vândut șapte mașini Revuelto, de circa 800.000 de euro fiecare.
CITEȘTE ȘI: Românii preferă în continuare MAȘINILE second-hand. „Am devenit o groapă de gunoi a Europei”